Gårdagen :)

Igår var de nice och det va kul :) Först hos emelie och göra i ordning sig och äta tacopaj :) Min klänning frånForever 21 kom igår så den hade jag på mig :) (glömde kameran också ) Emelie fixade mitt hår :D

Sen så kom massa tjejer dit med :D DOm var mkt trevliga :)

Sen gick vi ner till nice och det va väll kul! Jag hade jättekul med Emelie iaf :D Vi dansade rätt mkt så vi har ont i kroppen nu ! Sen va det en del  bra saker som känns bra som hände :)

Vi kom hem till Emelie runt 3 och åt tacopaj :P Sen somnade vi!

Idag har jag bakat kakor och känner mig äcklig :)

JAg tänkte även på dig igår, du vet vem duär och du vet att jag finns här för dig<3


Nu ska jag försöka få tag på Ida!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0