hej!



GRATTIS SYSTER TILL KÖRKORTET! :D

idag tänkte jag lägga ut lite senare vad jag åt till kvällsmat om ni är intresserade xD eller om det nu är nån som läser min blogg :P

Idag var jag i skolan iaf :) Först hos Ida och sminka sig, sen matte men vi gjorde inte ett skit, sen hem till ida och slappa lite och titta på svenska redovisning imorgon, Sen mat! :D Påskbord var det idag:) Sen idrott, sen kolla film på engelskan och till sist!, Talang xD Okej.. ni som var där och kollade kan ju säga era kommentarer ..

Jaja :) Sen tog jag ett päron och åkte hem till Emelie och så gick vi och tränade ! vi simmade 40 längder :) Sen drog jag hem och gjorde mat och nu ska jag försöka städa mitt rum!

Imorgon blir det glass ! Iaf om det är så soligt som idag och igår :D Jag läääängtar :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0