Männen kan två saker samtidigt!!

Jag kom och tänka på en sak igår innan jag somnade! Det här gäller till största delen av kvinnor och män men inte alla :)

Man brukar säga att män kan inte göra två saker samtidigt men kvinnor kan! Men nu är det såhär att det är ju typ bara männen som kan göra de viktiga sakerna i livet!
När en tjej skaffar pojkvän så har hon svårt att släppa den personen och va med sina vänner! Klart man är med sina vänner ibland men man liksom utvecklar bara sin relation med sin kille än sina vänner! Men killar kan utveckla både och.

Nu säger jag inte att alla tjejer är så men jag vet en stor del av mina kompisar har det blivit så för och då menar jag även lite för mig! Fast  vi vill ju inte att det ska vara så! Men man måste kunna säga till sig själv att slappna av så funkar det! Det gäller bara för vissa att förstå att man inte får glömma sig själv! 

Nu har jag ont i min bröstkorg! hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0