:S

STÖRDA jävla idiotiskasorgligamänniska som bryr sig om mig.. och de värsta ör att jag blir stör och bryr mig tillbaka!

fyfan säger jag bara... :O

KLART VISSA SAKER JAG GJORT ÄR FEL MEN DU GÖR EN BDB BARA FÖR ATT TRO ATT DU MÅR BÄTTRE AV DET! JAG ÅNGRAR VISSA SAKER MEN VISSA INTE! SÅ VAAARFÖR KAN MAN INTE FÅ HA LITE KUL UTAN ATT FOLK SKA PÅPEKA ALLT I JÄVLA PISSFINSPÅNG? ÄR DET FÖR ATT NI (vissa personer)INTE VET HUR MAN FESTAR?
ÄR FEST FÖR ER ATT BARA SITTA I EN SOFFA OCH SUPA OCH VA ALLMÄNT DEPPIGA OCH SPELA GITARR?

Jag vet faktiskt inte vem den anonyma är men jag vet att jag har pratat med den personen nån gång!

Asså.. lilla vännen! det är bara och säga till om det är något jag har gjort som sårat dig? och du får gärna berätta vem du är för de kanske gör saken lite bättre.. Haha, anledningen till att jag bryr mig är för att jag tkr det ör så synd om dig för ditt betende är såå patetiskt just nu! Vad är det du vill egentligen med att skaffa en anonym bdb enbart för att klanka ner på mig? jo, jag vet ju iaf att det ända du vinner på är att skämma ut dig en aning x)

Sådär vad skönt! :) nu fick man ur sig lite iaf:D

nu: sova!!

god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah men du e ju gullig :)

Ah asså hoppas dom slutar för det där e ju jobbigt. LÄäängtar!

Näej, den e fin.

Blev lite lustig när jag la upp den här men när man ser den vanligt så e den jättefin :)<3



KRAM!

2009-04-08 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0