crazy weekend

Hej :D I helgen har jag sovit halva dagarna och träffat två vänner :)

På lördagn var vi bjudna på mat hos Felicia eftersom hennes pappa fyllt 55.


 
Hade på mig skjortan som jag har haft ganska mkt användning av faktiskt! :)


På söndagen/inatt : Träffade jag äntligen min Hanna!!!! Jag har inte haft så kul på så länge.

Vi var spontana som vanligt :P Vi bestämde bara att vi skulle åka in till stan för en fika och bara ta det lungt eftersom det bara är en söndag och vi trodde ju att det antagligen inte skulle va folk ute.
Men jaa redan när vi hoppade på bussen började det ju hända en del xD Haha jag fattar inte va det va med allt folk :P
Men jaa sen tänkte vi ju åka hem tidigt med men nae det blev inte som vi allt tänkt oss :P
Tänk vad kul världen kan va ibland alltså! (dock vet jag inte om finspång alltid räknas me där)

Jag blev så glad av att få va med HAnna och jag är så glad att jag har henne. Hon har fått mig på andra tankar och jag trivs att leva som hon gör. Det är vekrligen synd att vi inte hinner va så ofta.<3

Här kmr lite bilder men ni får bara se bilder på det vi hade tänkt göra ! Resten håller vi nog för oss själva x)



Vi fika på fräcka frökens



pizza. Mysigt det ser ut va?



idag åt vi ice-cream med kex hos hanna :)


Kommentarer
Postat av: DendärHanna

Jag hade också jätteroligt! vi ska verkligen ses direkt när jag kommer hem från Italien! :D

2009-08-04 @ 00:39:16
URL: http://missironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0