feeest

Fest igår i Eneby då.. HEhehe

Jag orkade inte blogga igår eftersom jag var döötrött. Ida och jag sov inte så mycket när vi sov över. Sen var det skola på fredagen.
Precis innan jag skulle åka hem ifrån skolan så bestämde jag  mig för att ändå åka in till Norrköping igen. Sen helt plötsligt blev allt asbra planerat på hur vi skulle göra med bussar och allt.
Jag och Alice åkte in lite tidigare. Så hände saker som inte är kul.
Sen sket vi i att va i stan eftersom det ändå va så tråkigt väder så vi tänkte åka ut till Eneby.
Det va klrångligare än va jag trodde.... Hehe spårvagnarna var avstängda. Vi fick gå aslångt i SPÖREGN :@ Gissa om någon var arg över sitt hår sen. Jaa men det va ju trevligt att komma dit och se ut som en dränkt katt :) :) :) :)

Jaja det va kul igår ett tag iaf. Hehe!  Lite jobbigt i slutet då vi skulle hem o allt. Men det va ju trevligt (Y)

Har några bilder som jag kan lägga upp. Men inte nu för min syster tog med sig kameran till Stockholm för hon ska på coldplay och kommer hem imorgon.
Idag är nog inte min dag så intressant heller.....
Min mobil är sönder. Och nåååågon har ju min gamla mobil med. Undra vem jag syftar på där !

Hej då nu ska jag sova eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0