Första skoldagen!

Hej !
Kom nyss hem ifrån skolan. Vi började 13.00 och slutade efter typ 50 min.
Hela morgonen sprang jag runt och hade panik. Jag hade panik på min lugg och jag visste inte om jag skulle ha på mig byxor eller kjol. Det blev leggings. Sen när jag hoppa av bussen så är de skitvarmt!
På bussen var det fullproppat. Sen ser jag en tjej och ska gå o sätta mig brevid. Jag går fram och ska fråga om jag kan sitta där oså är det Hanna Antonsson xD Vi har inte träffats på hela sommaren så det blev askonstigt :P
Men de va kul o se henne :) :)
Hanna Nyström har slingat håret blont med!! :D Det blev Skitsnyggt!!

Mitt schema var ganska så fullproppat alla dagarna men ändå inte för mkt. Bäst är tisdagarna :P Då börjar jag 8.10 och har idrott. Sen är den skoldan slut ;) ;) HIhi det var bra :D
Idag har jag haft värsta jobbiga huvudvärken också....

Nu när jag kom hem så proppade jag i mig vindruvor och nektariner :) Nyss frågade mamma om jag vill följa med o springa. Har inte gjort det på flera månader!!!! Kommer inte orka mer än 500 meter säkert.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0