från de senaste 2 dygnen

Hej!
Hann aldrig blogga igår för att jag hade fullt upp typ hela dagen :)

Jag gick upp runt 05.00 och fixade mig. Sen träffa jag Felicia på bussen och då satt vi och pratade! Sen hem till Ida för att fixa mig lite snabbt. Ida och jag kom typ 15 min försent till får första samhällslektion men vi hittade ju inte till salen ;) Fast det är faktiskt sanning! Vi sprang på alla andra våningar och jag hade högklackat dessutom!

Sen efter den lektionen mötte jag upp Hanna Nyström och då fixa vi lite ärenden på stan. Sen tillbaks till skolan.
Den var seeeg... Vi hade Matte B i sista lektion. Kommer aldrig klara den kursen alltså...

Efter skolan så åkte jag hem och träffade Erik. Det var trevligt ;)
Först visste jag inte hur jag skulle ta mig hem till honom. Jag hoppade iaf på fel spårvagn först. Och då åkte jag en bit. Sen kom jag på att jag åkte mot klackaretorpet. Men men jag är ju inte så slö så att jag brukar åka spårvagn annars så det var ju inte så konstigt att jag inte visste det.
Jag stannade där typ nästan hela kvällen. Pappa kom och hämtade mig sen efter att han hade varit på IFK.

Idag hade jag bara EN lektion!! :D Och det var idrott. Visserligen så var det lite jobbigt eftersom man är så trött och måste åka 06.30 hemifrån och ta den bussen. Men skönt sen att komma hem iaf :)
När jag kom hem sprang jag runt o sjöng lite. Sen gjorde jag en asgod sallad.
Jag la i tomat, gurka, majs, feta, avokade, annanas och en skiva lufttorkad skinka :) Det var gott!

Sen har jag solat med :D Sköönt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt luder

2009-08-25 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0