Hemma! :D


Nu är jag hemma ifrån Stockholm. Ida är här också! Hon skulle egentligen sova i hennes lägenhet i Norrköping men hon glömde ju nycklarna ;) Så hon får sova hos mig :)
Ida har aldrig varit hos mig heller så det är lite kul :D

Här kommer bilder! jag skriver mer om resan imorgon!




mot Kapellskär!



Här är barnen, Molly och Rasmus



Här är mongoIda



fotbollsdags !  Rasmus står med kikaren







En udde :)



Täby centrum :)



Donken



väntan på Roslagsbanan



Ida on the train



naturgodis :D



Jag köpte tröja, linne och klänning - Gina tricot
Fransk manikyr - Depend



Lilla kissemissen :)



Solaa :D



Deras pool :)



dricka :D



dags att gå!



Ida



Ida går :)



Jag går :)



meningslös bild


 
N.M.A.A 
Dåkan ni ju gissa vad det betyder jävla ekorrar



Ida på pose-berget



amanda på pose-berget



amanda walking down



random picture



plopp från statoil
Daim från statoil
Marabou Lakrits från statoil
Kick från statoil
Nappar från statoil
Fruktpengar från..... statoil!!!!!!!!!!



hej då katten



Full-i-fan-Rasmus & BlöjfodralMolly



Ida dansar



jag med



Nu måste ni hålla i er ordentligt och spänna fast er både fysiskt och psykiskt för det här... var.. SISTA BILDEN!



~~Tack för allt, havssalt~~


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vilka fina bilder! Snygg blogg btw! :)

2009-08-09 @ 01:45:36
Postat av: Jens

Tja!

Diggar din blogg. Kanjag få din msn? ;);)

2009-08-09 @ 01:46:10
Postat av:

Hejsan vi söker frivillga mottagare av en stor summa pengar! Intesserad?

2009-08-09 @ 01:46:47
Postat av: Isa

Hej jag luktar prutt

2009-08-09 @ 01:47:13
Postat av: Anton

Snygga brudar!

2009-08-09 @ 01:47:39
Postat av: Bajsklutten

Hej! Bananer är gula, vattnet är blött, soffan är lortig och kaffet är sött!

God gröt och Godnatt

2009-08-09 @ 01:48:33
Postat av: Kloisoipis

Jag älskar! Dig ½!

2009-08-09 @ 01:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback