I'm tired

Jag är trött! Och sen så fattar jag inte att vi börjar skolan imorgon heller....
JAg vet inte riktigt va jag ska ha på mig! Jag måste raka benen, fixa ögonbrynen, naglarna och sånt. Nu kan jag inte fixa det för Matilda har sina tjejkompisar här och de fixar Klaras hår. Jag tror hon skulle bli rödhårig.
Hårfärg luktar så gott tkr jag :D

För inte så längesen så gjorde jag mat till familjen! :) Åt massa för jag var så hungrig! Sen så hgar min papi köpt massor med frukt nu också. Funderar på om man ska ta lite glass och göra fruktsallad :)

Jag vet inte om jag vill börja skolan imorgon. Men det ska i alla fall bli skönt att komma igång lite.
Den här sommaren har varit konstig!
Det har typ varit indelat i två delar.
Jag har typ fått tänka så mycket på sistonde...
Jag har fått mycket av resor på det här sommarlovet. Men jag har saknat festerna! ! !
Jag har sovit rätt mycket med! Hoppas jag inte är för utvilad till skolstarten bara.

NU ska jag fixa lite :)
Hej då ! puss

Tror mitt kusinbarn heter Elmer förresten..

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: tack så mycket :) och ja, jag vill med ha massamassa pengar så man kan köpa allt, haha!

2009-08-17 @ 22:42:58
URL: http://eeeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0