It's friday

Den här dagen har också varit konstig och lite rörig men den har ändå varit bra iaf :)
Hade min första sånglektion med Birgitta idag och det var kul :D Jag tror det kommer bli skitbra att ha henne som lärare :)
Vi hade IV-val idag med. Jag har ju psykologi och det är rätt intressant faktiskt. Idag hade vi det i 2 timmar.

Efter skolan blev det en god fika med IDa en snabbis :) Jag åt chokladboll för jag har varit sååå sugen på det hela dagen. Jag åt upp hela och den var jättestor :)
Sen drog jag hem och kom nästan nyss hem faktiskt. Ska duscha för jag är helt sliten. Sen ska jag ta en buss till Erik och va där :) Vi ska skjutsa hans föräldrar till Arlanda inatt :)

Ha det bra!! Puss


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ÅH, vad kul att du har fått Birgitta. Hon är verkligen jättebra! :)

2009-08-29 @ 12:36:16
URL: http://marsbarn.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

på måndag händer det....

2009-08-29 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0