Min dag i bilder



Jag gick upp vid 11 för att göra en stor och rätt bra frukost :)



Sen kollade jag på hundtricket! Jag har aldrig sett den förr :P
Jag vet att jag är lite efter ibland.



Jag tog ett litet uppehåll och hoppadde studsmatta, duscha och tog på mig kläder efter filmen.
Sen blev det dags att göra mat till mina systrar! Det blev plättar :)
Jag är en bra hemmafru tror jag !



DE första kanske inte blev så bra..



men här är resultatet! Vi tog massa gott som glass och massa sylt och sånt till! :)
Det var ett tag sen man åt såhär. Maten blev kanske inte lika nyttig som frukosten men skitsamma!
Man lever bara en gång!

Min syster frågade för övrigt precis om jag ville följa med till medley och träna! men FUCK för all träning. Plättarna ligger så bra i min mage nu iaf! :)

Kommentarer
Postat av: JagheterIda

Mysigt! Hundtricket e bra och plättar e gott. jag har fan inte gjort något vettigt på hela dagen. skit ont i tungan än! Vet inte vad men jag har miljontals blåsor överallt på tungan.. suger. :P Kram på dig!

2009-08-11 @ 17:52:24
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0