Min söndag :)

La mig vid kanske 3 inatt. Sen sov jag till 9.30 då jag gick upp och åt en massa frukost :)
Efter det så bakade jag kladdkaka. Sen har jag gått runt i städat lite smått och småätit ganska så mycket.

Jag tog iaf 16.00 bussen till Erik oså åt vi min kladdkaka :D Han sa att det var den godaste han ätit. Säkert ;) Hehe nae då men jag är faktiskt rätt bra på att baka kladdkaka ibland :) Jag lämnade kvar resten hos honom så jag får väll åka och hämta fatet nån gång i veckan.

Nu tror jag det är fixat så bara jag kan godkänna kommentarer. Men det betyder inte att ni inte får kommentera. Fast jag brukar ju aldrig få kommentarer ändå så...

Nu lyssnar jag på lite bossanova låtar. Måste fixa o välja nån sån låt tills imorn eftersom vi ska ha en gitarr & sång konsert framöver med lite latin-inspirerat. Vet itne va man ska välja för jag ahr aldrig sjungit nåt sånt förr typ.




Är lite godissugen med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0