Ny Design!!

Jag är fortfarande kvar med Ida i Stockholm och vi har det bara bra! :)
Vi är hos hennes släktningar i Vallentuna och bara tar det lungt. Det är mysigt faktiskt. :D
Resan hit gick jättebra och Ida kom och mötte mig med hennes faster och hon var jättesöt och bjöd på mat :) Vi åt chickenwrap på en ställe :) Sen åkte vi hit i ett hus i skogen hos Idas pappas kusin. Vi har varit i havet och badat och idag i Täby centrum.
Jag har ju aldrig varit här borta när jag åkt till Stockholm så det är riktigt mysigt att prova på det här :) Jag hittade lite roliga saker från Gina tricot.
Fy vad jag längtar tills man kan använda alla höstkläder! Men då kommer jag väll sakna sommaren antagligen.


Ida har hjälpt mig med ny design nu :) Tkr ni de blev bra ? okej... Jag antar att ingen kommer kommentera nåt svar i alla fall för jag får ju inga kommentarer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0