Paris hilton's new BFF

Såg på det sista avsnittet :P Men bara sista halvtimmen av det progrrammet!
Jag har aldrig sett ett helt avsnitt förr utan bara en kvart. Det var riktigt rilktigt töntigt :PJag satt och garva åt allt demgjorde typ :P 
 Men idag har jag inte haft ett liv.  Därför kollar jag på det!
Jag har bara ätit glass och plättar och lite annat idag! JAg har ätit glass 3 ggr. Nu mår jag illa. MEn jag känner ändå att jag är sugen på annat! Som typ frukt och knäckebröd, te och yoghurt :)

fy vad jag kan äta ibland asså :) :) Jag är ingen tjej som tar små portioner heller! Nej men gud va kul för er att veta :)
Men så äre!! Snart börjar det bästa på hela dagen, Big Brother!!! :D:D Japp 22.45 börjar mitt liv som mest på dagen.





Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0