She wolf

Sitter och lyssnar på Shakira nu! Lyssnar på "she wolf" och hennes gamla låtar. Hon är snygg. Hennes nya video kanske inte alla förstår sig på. IAf inte här i norden. MEn jag älskar den!

Igår orkade jag inte blogga för att jag var så jävla förbannad!! KAn ju berätta tt vädret också var helt stört i Finspång. Det haglade så mkt så det såg ut som snö nästan. Men jag brydde mig inte om det igår för jag var så jääävla förbannad över en grej så jag va helt enkelt upptagen med mig själv ;) Tur att jag har en mamma som köper mörk choklad åt mig :)
Nyss ställde hon fram en godisskål här med! <333
Min lillasyster ska ha hawaiiparty här idag!! Tur att vädret blev jättebra. Där hade hon riktigt tur att de inte hade sagt att det skulle va igår :)

Nu tänkte jag lägga upp lite störda, oseriösa, fula, snygga bilder från mig och HAnna :)
IDag ska jag träffa Evelina :)


JAg hade en stor tröja - GinaTricot
Under en volangklänning - GinaTricot


Hanna är snygg :)



snygg bild

snygg bild

snygg bild

snygg bild

snygg bild

hihi

Hanna med blont hår

Åh vad jag är glad och snygg här :)

Jag ska hoppa

HAnna is jumping :)

Godis åt vi såklart :D

HAnna somnade i soffan

När vi vakna låg vi och åt winegum

Efter det åt vi frukost och kolla på tv

Zlatan ville vara med :)


Att äta glass med kolasås och kolla på "du är vad du äter" hjälper alltid lite om man är sur :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0