Söndag

Nu är helgen slut dårå. Har en del o berätta!
Både tråkiga och roliga!

Igår bestämde jag och Felicia oss för att dra till Erik och kolla film. Med Dragan också. Alla var väll lite trötta kanske.
Men det va riktigt trevligt. Sen skjutsade Erik oss hem till Felicia oså sov jag där. Det var iaf mysigt o trevligt.
Jag blev så glad för deras lilla Elsa var där o sov med mig och Felicia. Det var myys. :) Imorse vaknade jag av att hon kom o slickade o pussades i ansiktet :) <3 <3 Det var sött. Jag tror hon älskar mig faktiskt. Synd att jag inte har någon bild på henne :(
Nu kommer vi till det tråkiga... Min syster var på coldplay igår och hon hade ju med sig kameran. Nu finns den inte mera. För någon hade snott den eller något.... Det betyder att jag inte kan ta några bilder, lägga ut några bilder ifrån festen i fredags ELLER ta kort på en byrå och lägga ut som min moster ville se.
BRAAA VA :(: ( :(

Nu ska jag iaf måla och om jag blir klar i tid ska jag se om Erik o jag hinner ses. Har så mkt att förbereda mig på inför morgondagen så vi får se! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0