Sprungit

Hejhej :) Kom nyss hem från en liten springrunda med min mamma :D
Den här gången gick det mkt mkt trögare och nu kan jag inte röra min kropp typ :P För jag tränade idag fastän jag hade ryggvärk och träningsvärk. Men men nu ska jag vila imorn iaf :D
Pappa hade iaf gjort kycklingsallad till kvällsmat och jag tog även lite musli med mjölk till efterrätt :)

Idag har jag varit i skolan. Vi började 8.15 och slutade 16.00.
Vi hade inte så många lektioner. Jag träffade i alla fall Birgitta idag som är min nya sånglärare! :D
Jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli spännande. Idag fick vi (några av hennes sångelever) reda på ett litet projekt eller vad man ska kalla det för, som vi ska göra i oktober :)

Efter skolan så blev det stan lite snabbt med Ida! Sen fikade vi :D Efter det så drog vi till en bänk vid De Geer och satt i solen för att vänta på min mamma som skulle in till stan :) :)
Inatt vaknade jag med värsta huvudvärken också :( Och jag har haft det idag med. Men den går säkert bort snart :D

Imorgon kommer jag sova hos Ida och gå på Rix fm.
Det blir bra!



Lisa och Ida :)



I Väntan på lektionen som aldrig var.. hehe



Var tvungen att köpa glass på Lindahl's nu innan sommaren är helt slut. Prövade Lakrits och den var god! :)



Ida när vi fikade :)



Man måste ju lägga in lite mindre bra bilder ;) Och jag råkade upptäcka att jag gått runt  o visat hela bh:n idag med. Inte bra! Har säkert visat halva rumpan också i min korta kjol. Inte bra ifall jag får rykten nu av några äckligt uttråkade människor som inte har nåt liv :)

HEJ DÅ! :D

Kommentarer
Postat av: Idapida

Hej! Haha snyygg bild på mig på fiket då :O LOL! ;D ahahahahah! Har du ! ?! Aj då! Fan förlåt för att jag inte sagt något men jag tittar inte på din byst XD . Sånt där är så himla störande! Stackare. Det blir kul imorn! <3 Ses på kristina 08.10 imorn. :)

2009-08-19 @ 21:54:06
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0