tjaaaa

Kom hem från stan för typ en timme sen :)
Idag va jag med evelina och vi bestämde oss för att åka in på utomhusbion med lite tjejer. Vi såg typ en halvtimme och sen så bestämde jag och Evelina oss för att ta 23.05 bussen eftersom vi va barbenta och frös...
Jaa jag tkr faktiskt man ska passa på att va barbent nu innan hösten kommer o allt!!
JAja :)  På vägen ner så träffa vi på nåra killar som vi gick o prata med. De undrade om de va mkt folk på otten idag. FAN att man inte är 18 alltså!! Hatar att det ska va 6 månader kvar innan man fyller.

jajajaja ............ Sen på bussen träffa vi på nåra trevliga killar också från hagagymnasiet som ville att vi skulle hänga på fest i svärtinge :) MEn jag och Evelina lyssnar på våra föräldrar!! Så vi åkte hem iaf . Det finns ju fler kvällar här i livet ;)

När jag kom hem åt jag tacos, fruktsallad och drack cola till BigBrother :) :) Kommer inte kunna se det nästa vecka för då börjar skolan :( :(

HEj då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0