tjo

Igår klippte som sagt min syster min lugg eftersom jag är så trött på mitt hår!!
Blev lite konsigt. MEn hellre konstigt än tråkigt :P HAha

Idag var jag på swedbank o skulle fixa lite grejjer. Det hade hänt nåt fel där så de sa att vi ska komma tillbkas i eftermiddag. Men tur för oss att vi känner Henry. Han fixade det som vi skulle fixa åt oss. Det  var riktigt snäll av honom !
Känns konstigt med mitt hår. Fick inte till någon snygg bild heller men här har ni en iaf. Vi får se om min frisör dödar mig nästa gång jag ska klippa mig.




Idag ska jag slappa eftersom vädret  inte direkt är sommar... Ska städa rummet, se om jag har några kläder tills imorn, fixa naglarna, passa på att äta onyttigt o kolla på tv :) Myys. Ska bli kul att se Hanna imorn med i blonda slingor!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blev jätte fint Gumman =)! <3

2009-08-17 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0