tjo

Jag bakade inte kladdkaka, städade rummet eller gjorde sångläxan den här kvällen :)

Jag spelade först spel med familjen och åt glass och mörk choklad ;) Hihi det va lite kul faktiskt. Speciellt när det inte går bra för pappa :P

Sen kom Erik, Felicia, Dragan, Christian och Sofie och hälsade på mig. Vi gjorde inget speciellt direkt. Vissa av dem ville till skogsröjet ;) Men jag tror faktiskt inte de skulle tyckt att det skulle bli kul iaf. Dem visste ju knappt vad det var. ihihihih

Nu år jag precis den lilla bitan som fanns kvar av kladdkakan som min syster bakade igår :)
Vet inte om jag kommer kunna sova inatt. Men vi får se. Ska nog äta flingor nu kanske och kolla på tv.

Hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0