tjo

Hej hej.. Ursäkta för mitt förra inlägg. Det spårade ut där lite på slutet kanske.. Ni ska bara veta hur flumma vi var just då.
Vi var lite trötta och uttråkade så vi skrattade åt allt. Jag tjöt till och med. haha de va kul!
Ida åkte hem idag med 12.20 bussen iaf. Kommer sakna henne massor men vi börjar ju skolan nästa vecka! SHIT :S NÄSTA VECKA!!! jag har panik. Jag måste hitta på nåt kul. MEn vi sov inte så mkt inatt så jag är så trött så att huvudet dunkar ner i golvet hela tiden. Typ.

Idag ska vi fira min lillasyster men Magnus, Ingela och mormor :) Vi har inte gjort det än eftersom hon fyllde när vi va på mallis :) Känns tomt att inte farmor är med längre och kommer. Men hon sitter och kollar ner ifrån himlen idag kanske<3 Man vet ju inte vad som händer efter döden liksom
Jag saknar min farmor väldigt mycket! Döden är det mest självklara men min farmor var underbar <3

Inatt så fixa vi naglarna och drack cola efter allt flummande. Vi gjorde fransk manikyr :) Ida gjorde på mig för att hon är mycket bättre än vad jag är! Jag bara kladdar hela tiden. Här är lite bilder :)



Alla nagelsaker vi använde oss av. Och så drack vi cola med! :)



förebild :)



Ida fixar ! :)



min efter



Idas :)

Visst blev det bra ? :)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Idapida

jag tyckte det var jättemysigt att få komma hem till er och tacka dina föräldrar så mycket från mig! Du ska få pengar för busskortet nästa gång vi ses också ! Saknar dig oxå btw! <3 Men hör av dig snart, sådär innan skolstarten, så kanske du kan slagga hos mig där i början och du vill? :) Många kramar! Ida

2009-08-09 @ 19:12:11
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0