Trött som vanligt :)

Hej. Nu är jag trött men glad :)

Jag är just nu hemma hos Ida! :D Vi ska nog snart sova eftersom vi börjar ganska så tidigt imorn och jag gick upp 05.00 imorse så jag är trött faktiskt! Och mätt på massa godis.
Nyss var vi hos Robin (Idas kompis). Det var treligt. Han bor typ i samma bygnad som Ida.



Ida och Lisa när vi åt mat :)



Jag åt nån kycklingwok med caschewnötter :) Asgott! åt upp typ allt :D



Här ser vi roade ut :D eller inte... Rix fm var väll sådär... Iallafall det där typ "förbandet" eller va man ska kalla det. Kommer inte på nåt bättre ord för jag är så trött.



hahahahahah fulaste bilder ever xD



Kim.
Tog aldrig nån bild på Janet..



SnyggoHanna. Visst är hon fin som slingad blondin ? :)



Agnes



Vi fick ett ryck och köpte godis.



fireworks :)



more :D



Hemma hos Robin och Axels lägenhet :)



Ida spelar i Robins rum :)



När vi kom hem nyss så åt vi upp typ allt godis :D :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0