TRött

Jag är trött, hungrig och har ont i huvudet nu!

IAf så var jag hos Hanna inatt :D Vi köpte godis,chips,dipp och pizza såklart, Vi pratade och åt massa. Sen gick vi på promenad på kvällen också och idag blev de massage :) Vi har alltid så kul tillsammans!! Jag är glad att vi har hunnit att vara med varandra rätt mycket den här sommaren! <3

Snart så ska jag klippa min lugg kort och fult :) Jag har panik på mitt hår. Så de får bli en liten förändring kanske. Eller så klipper jag ingenting!!
Häromdagen fick jag ryck och tog en nagelsax och klippte lite. Jag kmr alltid på så bra idéer ju :)

Jag är döhungrig nu och vill ha maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ndlnfkasdv-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0