vilken dag

Ååh jag är så trött, förbannad och hungrig.
Den här dagen har varit stöörd :@
Ena sekunden var man arg och andra glad.
Har uttryckt lite starka åsikter lite här och var under dagen med, som folk uppfattar som skitsnack.
Orkar inte bry mig men ändå gör jag det.
Fast sen har de hänt roliga saker med som jag skrattat åt och jag har vart övertrött så jag blivit pigg ett tag.
Det har hänt småsaker som man inte trodde skulle hända men som ändå gjorde starka känslor. Både bra och dåliga.

Än så länge så har det slutat dåligt.

Är så jävla sur nu så jag vill att nån ska ge mig en kladdkaka.
Vet itne vad jag ska göra idag orkar inte plugga , träna eller nåt, Har så jävla ont i min nacke.

Det kommer inte förvåna mig ifall jag kommer få veta en stor nyhet som kommer påverka mig. För hela dagen har ju varit helt knäpp.

Jag ska nog ta något att äta och andas lite nu.

hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0