Wiie :) :)

Jag är så glad för att jag ska få träffa Hanna!! Hon har varit i Rimini nu i en vecka och hon kom hem inatt :)
Vi ska snart dra in till stan! Eller hennes pappa kmr och hämtar oss och åker in med oss :)
Ute regnar det! Jag vill vara barbent idag och det kmr jag att vara! Tråkväder det ska va då. Tur att jag är en sån tjej som inte brukar frysa om benen. Jag har massa tröjor över klänningen som jag har på mig :)

en till konstig grej som är lite läskig! INnan sommaren så tränade jag en del. För att det var kul såklart! Då råka jag gå ner 5 kg. Sen sket jag i träning och allt och började äta hur mkt som helst på sommarlovet! Innan Tyskland så hade jag gått upp 2 kg. Sen dess har jag inte vågat vägt mig eftersom jag visste att jag har gått upp allt igen och kanske lite till!
MEn nejnje.. Nu väger jag lika mkt som jag gjorde innan sommaren och jag förstår inte varför! JAg som äter som en häst !
Jag kan äta typ hela tiden och stora portioner .. Jaja.. Jag har inte stressat över min vikt så de kanske är drf jag gått ner!
Nu fick ni ett tips!  Sluta stressa och tro att ni börjar gå upp. Börja lev och ät vad ni vill och ha kul så blir era kroppar snygga! Sen en till sak! Man ska inte ens väga sig för vågen är idiotisk egentligen...



Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0