aj

Hej bloggen.
Nu har jag precis gått upp. Har ont i hela kroppen :( Nu känns det i armen. Men om det bara hade kännits i armen så hade jag kunnat överleva med det i skolan idag men jag har så ont i nacke, axlar och framförallt världens huvudvärk + att jag e helt yr i huvudet.
Erik ligger i min säng just nu. Han har sovmorgon som tur är.

Nyss så gjorde jag en mysig sak iaf.
Började precis äta på min chokladkalender. Jag har missat alla 4 så nu måste jag ju äta upp dom.
Där fick jag in lite julstämning i bloggen iaf.
Snart ska jag öppna det 4:e paketet ur paketkalendern.
Jag älskar jul.
Idag ska jag ju läsa en bok. Bra det kommer att gå när man har ont.
Hela huset är fullt av renoverare känns det som.
Jag får väll sitta inlåst på mitt rum då.
Badrummet är snart klart btw! :D
Det kommer bli bra.
Det kmr bli snyggt.
Nu ska jag göra frukost men först ska jag se om min Erik är vaken.
HEjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0