Äntligen Jullov!!

Heeeej!
Vilken bra dag det här har varit. Nu har allt löst sig.
Har massor att berätta nu! :D
Jag gick upp imorse först och var helt död. Hann inte göra i ordning mig helt här hemma så jag fick ta med mig sminket till den tidiga bussen och sminka mig där.
Ska jag berätta vad som stod i tidningen på bussen ?
Vattuman
Det är inte konstigt att du varit irriterad denna vecka. Nu kommer du känna att allt löst sig och nu kan även du kosta på dig ett förlåtande.
HAHAHA stämde ju sååååå bra :P
För jag gick in i det rummet jag visste att jag var sist i med mina nycklar idag och yes! Där hängde dom i fönstret :P Bra jobbat Amanda!
Sen är mina skor fixade asbra! Fan allt löste ju sig. Så jävla bra :)

Nu känner jag verkligen att det är fredagsmys här! Kom nyss hem ifrån Erik!
Vi har käkat pizza, ätit någon arabisk typ cremebruleskit, sett klart en film och sett JallaJalla :)

När pappa hämtade mig så säger han att vi ska till babylon och hämta pizza :P Det var jag inte så sugen så det blev en stor kycklingsallad med bröd till istället :)
Snart ska jag äta det.
När jag kom hem var det asmysigt hemma och det låg en skål framme med skumtomtar och choklad :)
Tog nyss ett glas Cola med som jag alltid gjorde innan maten när jag va liten och hade fredagsmys.
Ska äta ostbågar idag med.

Men så långt fredagsmys hinner jag itne ha!!!
Ska ju ta bussen klockan 22.00 till Erik. Men ingen Erik kommer att finnas där när jag kommer dit. Han kommer jobba då men hans mamma & pappa e hemma :)

Imorgonbitti tar vi tåget till huvudstaden Stockholm!!!! :D Jag är så glad och längtat efter denna dag! :D
Så kul det ska bli :)
 Sen så ska vi strosa runt lite där :) Myyys!
Hans pappa har fixat biljetter me 1:a klass åt oss. Snäll pappa har han ! Och en snäll mamma har han också:)
Jag är så lyckligt lottad som inte har några elaka föräldrar till min pojkvän :) Är så glad över att han har en familj som bryr sig och är så bra :)

Nu lyssnar jag på Amerie om ni minns henne ? :P Hon som sjunger 1 thing oså :) Nu lyssnar jag på en låt av henne som går såhär : Don't be afraid to touch. I know you think I'm a good girl typ. Hehe japp! Men hon är bra.
Vet itne hur det kmr sig att jag lyssnar på henne nu. Hitta henne på spotify bara :)
Så ni vet.



Snart kommer bilder från dagen!
Kameran följer nog med imorgon om jag hittar laddaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0