Bilder på mina juldagar ifrån min nya kamera! :D

nteHej!
Nu ska jag lägga upp alla bilderna ifrån mina senaste dagar ifrån min nya kamera som ni såg på rubriken.
Uppdaterar senare vad jag har gjort idag :D



Magnus och Lisa på julafton hos oss :)





Fyfan va trött och äcklad man e på julmat. Har ätit det flera dar i rad nu.
Här åt jag det till frukost på juldagen.
Oså drack jag sån där mysig julmust! :)





Eriks julklapp har jag på mig här :) Allt är ifrån Erik! <3



Juldagen hos Erik!



Jultomtem kom ;)



Jag fick en julklapp då! :D  Hade inte ens väntat mig det så jag blev glad :D



Eriks pappa fick 6 toaborstar i julklapp!



Detta fick jag av Eriks mamma! Saker fårn Bobby's hårprodukter! :D



På annandagen så hade min förkylning brutit ut TOTALT!
Då va jag lite ledsen.
Sen kom Eriks mormor & morfar och farmor & farfar. Det va trevligt :)



Invigde min nya jeansjkort iårn MANGO!



Sen åt vi fisk& skaldjurssoppa när vi kom hem till mig igårkväll. Alla här så riktigt pigga och glada ut ;)


Kommentarer
Postat av: hilda

snygg jeansskjortan var på ;)

2010-01-02 @ 21:45:32
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Hilda! :D

2010-01-03 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0