Dagens bilder!

HEj! Nu har jag fettat i mig massa saker. Snart drar jag till Erik. Vet ej vad jag ska ha på mig imorgon....
Måste ha något varmt men jag hittar inget fint som är varmt :)



Mötte upp en söt Ido på Södra promenaden :) Sen halkade jag... :(



Jag och Ida efter kyrkan <3



Ida var så jävla söt idag och hade asfin sminkning i ansiktet och hennes hårfärg är assnygg på henne! :D

 

Träffade Hanna meeeed <33 Saknat henne sååååå :):)

 



Ibland måste man faktiskt censurera lite. Såg ut som en korv i ansiktet. MEn här är dagens outfit iaf! :D



Sen blev det att åka till Erik och fetta sig massa :D


Måste duscha nu och hinna packa! AAAAAAH....
Har inte tvättat mitt hår sen i tisdags. Uäääh! Men man ska faktiskt inte tvätta håret ofta för då blir det kosntigt. Nu är mitt hår äckligt eftersom jag är van att tvätta det varannan dag.


Vi hörs. HEjdå!


Kommentarer
Postat av: Idapida

HEj! Asså så sööt du e som säger att jag är fin! Himla bra bild på oss två, OK om jag snor bilden? :) Du är sööt och jag saknar dig redan! Jag ska prata med Alex nu snart, och sedan kan du väl höra av dig om du och Hanna hittat någon bra fest inför nyår! Skulle va så kul om jag kunde få vara med ? :) Pussar och kramar till min bästaste tjej! <3

2009-12-18 @ 23:22:25
URL: http://rehnberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0