dålig uppdatering

Hej bloggen.
Jag har inte haft tid att sitta vid datorn men idag har jag det.
Nu har jag fått sömnbrist igen. Jag är yr i huvudet heela tiden :(
Igår kom jag hem sent eftersom vi hade konsert.
Imorse skulle vi ha dans så jag va tvungen att gå upp även fast jag nästan tjöt för att jag var så tröött! Och när man är framme vid dansstudion så är det inte ens någon dans för att läraren är sjuk! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH lkjfdklsjflkadjf lkasfj va arg jag är!!!!!!! Så jag hade bara svenska idag sen slutade jag 10.40
MEEEEEEN ja måste  vänta tills 15.15 då vi ska ha genrep inflör lucia imorgon olch bara gud vet hur lång tid det kommer ta. JAG ÄR SÅ ARG OCH TRÖTT. Ja vill åka hem o sova ju :(
Nu har jag passat på o plugga men jag har inte pluggat nåt iaf för jag orkar inte.

HEjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0