Del 2










Sen går pappa och klagar på att han inte ser något. Konstigt när hans glasögon sitter sne ?



mina paket :)



Jag och Stina öppnar vårat paket som vi fick tillsammans! Där i låg en mikrofon+ högtalare. Behövs verkligen i vårt vardagsrum om man ska höra nåt :D



<3



Jag fick en hel outfit av Erik! :D Assnygga örhängen, en mysig tröja och såna där leggings som är i  typ mocka eller vad det heter.



Igår på julafton var det exakt ett år sen som jag fick se farmor för sista gången. Vi kom och tänka på det igår när vi skulle köra paketleken. Då var hon med och deltog fastän att hon var förskräckligt trött.
Efter det så skjutsade pappa hem henne och bäddade ner henne i sängen <3


Återkommer med fler bilder!
Julafton var skitmysig! :D Erik kom sen och vi fick många fina paket! Fick bl.a en kamera, presentkort, pengar, fina gårinpackningar och andra hårprodukter, Carolina Gynnings " Go girl" och lite spel och massa annat skoj! :D

Nu har vi precis tryckt i oss julmat till frukost! :D Jag mår skitilla nu. Det gjorde jag igår med av all julmat, choklad och alla efterrätter.
Snart ska vi åka och fira lite hos Erik :) Mysigt det ska bli! :D
Nu har jag en egen kamera att ta kort med. Dessutom är den väldigt bra också :)


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0