:(:(:(

HEj bloggen. Nu finns det inget vatten heller i huset för att dom håller på att fixa badrummet.
Jag som är så kissnödig nu ju.... Har asont i hela kroppen också.
Tur att jag har lite tröstgodis här nu. Har naturgodis med alla mina favoriter i! Det är ju bra.
Nyss läste jag en massa sidor i engelskaboken med. Men det finns en del kvar men nu orkar jag inte! Fattar ju ändå inte men vi kan ju låtsas att jag har gjort det.
Idag kommer en bildbomb med ifrån förra helgen! :)
Har hittat laddaren så nu blire mer bilder i bloggen.
Brabra!

Saknar redan Erik :( Vad ska man hitta på idag då ? Just nu vill jag bara gå o kissa.

Detta var min lunch. Tur att jag åt lite mer näringsrikare frukost iaf. Då åt jag fiberhavregrynsgröt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0