Erik vann idol.

Japp. Och det var väll bra. Jag tycker att båda är duktiga! Egentligen brydde jag mig inte så mkt eftersom dom nog inte kommer spela musik som jag kmr lyssna på i framtiden. Vi har inte samma stil men jag tycker dom sjunger väldigt bra.
Erik har en riktigt bra sångröst och Calle har mer personliga saker och har mer känsla.
Låten "higher" tycker jag var väldigt bra. Men jag tycker det är så syyyynd. För det var en sån bra låt oså ges den till några som inte ens kommer vilja utnyttja den låten på ett bra sätt. Den låten var ju inte precis någon av deras stilar.
Synd eftersom det finns så många andra som drömmer om att få bra låtar oså har andra tur att få såna låtar när det inte är deras stil. Det är ju som att kasta bra låtar i soptunnan.

Just nu är jag trött och måste sova :P Men jag sitter på spotify lyssnar på Leona Lewis faktiskt. Vet inte riktigt varför :P Försöker väll utnyttja denna kväll hemma nu eftersom det är sista gången på helgen jag kan sitta såhär.
Mysigt bara såhär innan man ska sova.
Var så längesen jag hörde hennes låtar. Och då menar jag de gamla låtarna. För de nya tkr jag inte är lika bra.
Hennes första album var bäst. Där kan man hitta asfina låtar.
Ursäkta min babbelknaklnfkls. orkar inte.

Godnatt säger jag nu! Ska ju upp tidigt och åka till stan imorn.

Först stan, sen kyrka, sen fira Ingela 50 år.

hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0