Förbannad!

HEEEEJ!!
Idag äre onsdag. 2 december med!
Jag sov hos Erik inatt. Och vet ni eller ? Han är ledig idag eftersom han sog svininfluensesprutan igår så jag fick ta mig upp själv ur sängen idag även fast allt jag ville var att bara ligga kvar. Så fick jag stressa så att jag inte skulle komma försent vilket jag ändå gjorde med några min.
Jag sprang upp från söder tull till De Geer och hämtade böckerna och sprang till språkens hus.
Men var roligt att vi inte skulle ha lektion då! :ahahhaah va glaad jagf är.
Jag skulle ha kunnat sovit typ 2 timmar till. fatta liksom! aaaaaaaaaaaaah

Igår hade vi terminsuppspel. Gick sådär.
Den låten sjöng jag och Ida kompa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0