Fredag

Hej!
Idag mår jag inte alls bra. Det känner jag verkligen nu.

Imorse fick jag stiga upp vid 5 för att hinna göra i ordning mig. Sen blev det Lucia.
Sen rusa upp till engelska.
Jaha vad kul då att jag och Ida missat att man skulle läst tills idag. FAN va sura vi var då. Nu tkr jag dock det var lite kul med tanke på att vi måste sett ganska roliga ut när vi satt där :P
Vår engelskalärare sa iaf att hon skulle förhöra en grupp i hen halvtimme och sen skulle hon gå tills oss så vi fick läsa på.
Där satt jag och Ida vid våra bänkar som var fulla av alla våra prylar som var väskor, påsar, russin, bannan, kläder och min päls :P Och vi satt där och tjurade.
Men jag menar... Hur ska man komma ihåg allt ? Jag är så trött på allt just nu och hinner inte med det jag ska hinna med. Jag är skitsressad och arg på allt typ.
Sen träffa jag Erik en snabbis och nu är han och jobbar.

Jag mår iaf dåligt nu. Trodde faktiskt nästan att jag var magsjuk. Var riktigt illamående men det kanske inte var så konstigt eftersom jag åt en bulle och ischoklad när jag kom hem.
Sen så pluggade jag! BRa.
Men nu mår jag piss.
Har värk i hjärtat med :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0