fredagsmys!

Sitter och myser framför tv4 nu med mami och papi. Har ont i magen och mår inte så bra. Borde egentligen plugga eftersom jag inte kommer hinna det men nu orkar jag faktiskt inte! Ska upp tidigt imorgon.
¨


Nu har vi myst på popcorn, nonstop och rocky-road. Allt är redan slut :)
Till kvällsmat åt vi också aubergingratäng. Det var skitgott !




Ikväll tänkte jag även börja med mina sångläxor! Nu jävlar ska jag börja öva!

Den här veckan ska har vi haft brytvecka vilket betyder att vi inte har några individuella lektioner.
Men iaf så bestämde jag och min sånglärare Brigitta att vi skulle träffas så att jag får lite sångläxor över jul.
Då stod vi faktiskt och pratade på ett tag. Fick faktiskt ganska så väldigt många sånger!
Sen så sa hon fina saker till mig som gjorde mig väldigt glad faktiskt och hon gjorde mig peppad till att verkligen börja öva på riktigt nu!
Vanligtvis kollar jag bara upp hur sången låter och sen kör jag bara. Jag liksom ger aldrig min tid till det för jag tänker att det ska gå iallafall.
Drf kämpar jag i att få G i andra ämnen som bara är tråkiga och inte betyder nåt.
Nu ska jag börja satsa på det jag klarar och tycker är roligt!
Så nästa gång jag träffar Birgitta ska jag visa henne att jag vill det här.
Blir jag bättre så är det ju verkligen värt det! Jag ska inte slösa bort allt det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0