godkväll. Fredag imorgon!






Sitter här och förbereder mig inför imorgon. Då ska vi ha Lucia tidigt på morgonen i St: Olai kyrka.
Fy vad deprimerande. Nu måste jag ta den tidiga bussen imorgon :( JAJA det är ju fredag!
Nyss såg jag på mammas pojkar! Nu är mitt favoritprogram slut :'(

Idag åt vi wok till kvällsmat! Jag är fortfarande skitmätt vilket är ganska konstigt eftersom jag alltid är hungrig!
Vi gjorde egen wok med kyckling, champinjoner, paprika, zushini och blomkål. Det va skitgott faktiskt!
OCh vet ni eller ? Nu ska jag berätta en sak. Jag har faktiskt ätit kyckling till mat 3 ggr i rad nu.
Igår åt jag och Ida på Chili&Wok. Då tog jag chilikyckling-woken. Då valde jag bort riset med och fick iställen en stoooooooor tallrik med massa grönsaker och kött. ASGOTT var det och jag åt upp allt! :)
Idag i skolan fick vi kyckling igen och nu igen på kvällen. Asfränt va!

Idag tänkte jag på evelina och jag saknar henne.
Sen saknar jag Hanna Nyström som jag träffade på stan igår. Inatt drog hon med MUF-gänget till Bryssel. Trevligt. :)
Ne nu skaj ag stryka mitt lucialinne om jag orkar. Vet inte om jag orkar bry mig faktiskt.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0