Helvetesdagen!

Herregud!
Idag har verkligen inte gud varit på min sida.
Vakna upp hos Erik imorse! Var astrött men pallrade mig upp och hade 2 lektioner fram till lunch.
Sen när jag och Ida ska gå från kristina till matsalen så tänkte jag att det är så vackert och fint ute med all snö!
Så går vi där på södra promenade och sen går min klack SÖNDER! :'(
Faaaaaan va suuur jag bleeeev :O Jag står där och beter mig som en jävla bortskämd skitunge sen när jag ringer pappa. Drama queen jag e.
Som tur var så var IDa och Bea snälla mot mig trots mitt pmsiga humör.
Allt löste sig till slut!
Jag köpte ett par nya skor och mina skor la jag in på nyklackning och blir färdiga på fredag! Bra.

Sen efter det stressade jag runt massa! Sen hade vi en jazzmusiker i hörsalen idag med som vi skulle lyssna på. Då körde Ida och hon va asduktig! Som alltid :)


MEN SEN!!!!
Kommer Erik och hämtar mig. Vi åker hem till honom.
Jag kommer på att jag tappat bort mina nycklar. FAAAN jag oooorkar inte mera.
Vad är det med mig egentligen ? Jag kan inte komma ihåg någonting längre.
Jag har fått seriösa funderingar på att lägga in mig på psyket snart! SJUKT ARG ÄR JAG!!

Nu har jag iaf lugnat ner mig lite. Erik är här och vi ska snart fixa ett bildspel på datorn :)


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0