Hemma!

Hej nu är jag hemma och jag är sviiintrött.
Luciakröningen var som varje år mysig. Det är en mysig tradition här i finspång :)
Trots att det hände en olycka, dramatik och att man fick en chock så var det fint. Jag är stolt över dig Malin! <3
Du var en jättefin Lucia. :)
Snart kmr Erik och sen åker vi till honom.
Imorgon ska jag sova hos Ida för vi ska fira jul hon & jag.

Har på mig en ny tröja ifrån GinaTrigot :D













Snygga Evelina Jäärvinen som var förra årets Lucia fick komma dit och hämta en blomma :)
Nu bor hon för övrigt i stockholm!





När vi var hos Magnus och Ingela skulle Stina iväg på ett annat uppdrag.
Hon var tomte och skulle lussa för rebeckorna.



Jag var illa nog tvungen att plugga :(

Vi fick asgod mat, asgod efterrätt(bilden) och ASGOTT fika! :D

Hittade bilden på farmor som låg på hennes kista på hennes begravning med.



Haha kolla Lisas ögon :P Hoppas Lisa kommer till mig på julafton :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du far halsa malin att hon var jatte vacker som lucia. och att stinis finis var super sot som tomte nisse:)) saknar er alla sa. ska bli kul att se dig och resten nar ni kommer. jag langtar. puss

2009-12-16 @ 12:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0