Julafton imorgon! :)



Hej.
Imorgon äre julafton ;)
Nyss åkte Erik hem. Nu ska jag ta igen allt jag missat att skriva på bloggen + slå in alla julklappar, handla, hjälpa mami och svara på alla som skrivit till mig oså :P
Den här låten är mysig att lyssna på !
Fast just nu lyssnar jag på en annan bra men gammal låt som jag lägger upp senare.
Vad har mer hänt? Jo i söndags dog Brittany Murphy. Det är väldigt sjukt tycker jag.
Jag minns ju henne bara som en rolig och någon som verkade frisk och häslosam. Jag vet inte varför jag bryr mig för jag kände inte henne och man såg inte så mkt av henne. Men jag minns det där året när alla kändisar gick ner till size 0. Då minns jag att hon också hade blivit lite smalare och då jämförde jag hennes vikt med min och massa. Men nu är hon död. Vad konstigt det e. Alla kändisar verkar ju dö. Undrar hur dom mår egentligen ?

 

Här är chokladbitarna som fanns kvar av hela kartongen. Men jag åt upp dem sen iaf ;) Jag älskar ju choklad!

Nu ska jag ta näst sista biten ur min chokladkalender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0