lista

dagens klädsel: slapp stil idag. Jeansleggings, svart linne och en gammal addidaströja
dagens hår: platt
dagens låt: Neyo - in the way
dagens vill ha: Kladdkakaaaaaaaaa! och godis!
dagens roliga: syster svara på facebook :)
dagens dåliga: Inen dans = jag kunde fått sova 1,5 timme till o jag behöver sova.
dagens food: först frukost sen konstig kyckling i matsalen och äcklig sallad till
dagens mums: frukosten, yoghurt med päron :D
dagens måste: genrepbajset :( :(
dagens work out: Ingenting. Får bli allt spring i skolan och på stan då!
dagens klapp på axel: har ej kommit än
dagens längtan: Helgen som vanligt!! Till imorgon då jag ska äta massa gott godis!!



Kommentarer
Postat av: syster

haha, vada svara pa facebook? :)

2009-12-10 @ 17:08:57
Postat av: amanda

hahahah jaa du svara ju när jag skrev att du skulle kolla min blogg :P Alltid kul att höra något av dig ju :)

2009-12-10 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0