lista




alla tjejer gör denna, annars kommer en i din familj att dö inatt.

Vem ringde dig senast? Erik
Vad har du för bh på dig just nu? En typ turkos
Vad har du för trosor på dig just nu? ett par omatchande röda :P
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? Från min lärare: Ok. Jag meddelar H. Krya på dig! Josefin
Vad brukar folk få för intryck av dig? Det är så olika! Antingen så tycker dom jag är en blyg tjej som inte vågar säga nåt och är svag oså, eller så tkr dom jag är alldelles vulgär och så bara för att jag kan faktiskt uttrycka mig riktigt hårt ibland när jag tycker något.
Har folk kallat dej slampa? Jo finns en del avundsjuka bitches som inte vet vad dom ska kalla mig ;)
Har du kallat någon för slampa? På sätt och vis.
Har du slått någon riktigt hårt? Yes
Använder du parfym? Ja
Killar du faller för? hm. jaa såna som är som Erik men det finns inga "såna" som är som Erik för det finns bara en. Synd för er andra.
Vill du ut och festa nu? ne jag är sjuk.
Vad är klockan? 17.43
Vilken färg har din mobil? mörk
Vad ska du göra nu? vet inte
Är du social? inte nu
Känner du att du orkar med en fråga till? kanske
Vad tänker du när du vaknar? Vad är det för dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0