Min ätartorsdag

Hej!
Idag har jag inprincip bara ätit hela dagen känns det som. Nu är jag proppmätt!
Imorse åt jag upp typ ett halvt flingpaket + apelsinjuice! Sen så äter jag omelett och sen en MASSA fika och sen några godisar.

Idag har jag även gjort lite småärenden i storstaden Finspång. Häftigt va! Har inte varit där på ett braaa tag nu.
När jag var färdig på ungdomshälsan så skulle jag ringa min mamma men hon svarade inte.
Då antog jag att hon var på Ica.
Som de flesta vet så var det ju värsta snöstormen och kylan ute idag. Men det var bara att gå ner.
Då upptäcker jag att det var motvind.
HERREGUD! Motvind är bland det absolut värsta jag vet!!! :O
Jag kan typ börja tjuta om jag måste gå i motvind :P
Saken blev ju inte bättre när Jacka, halsduk, luva och hela jag blåse bakåt + att jag fick snö i hela ansikte och höll på att frysa ihjäl! AAAH va arg jag var.
Sen när jag kommer in i kristallen så står några Tele2 killar där. En börjar prata med mig och jag var så sur så jag svarade bara kort på hans frågor men jag behövde inte svara på så mkt eftersom jag bara är 17.
När han frågae om jag var mellan 18-25 svarade jag NEJ!
Då frågade han hur gammal jag var och då sa jag att jag är 17. Då säger han - va ? :P Jag trodde du var typ 20. haha va jobbig han var för sen står han typ och är jobbig och glor en massa.

Jag går iaf in på Ica och jag ser hur han står där och glor men jah försökte gömma mig men samtidigt leta efter min försvunna mamma. Inte så lätt att hitta henne nu när hon är brunett. Förr var hon alltid jätteblond och då såg man direkt vart det ljushuvudet stod någonstans :P
Men jag står iaf och är skitförbannad och ringer henne fleeera ggr och skickar sms.
TILLSLUT får man tag på lilla mamma som står i kassa och packar ihop sina sista varor och ska lämna Ica!
Då får jag springa efter mamma typ.
Sen gick vi till apoteket!


Sen hem :)
Då glodde jag på Sex and the city och åt allt onyttigt :)



Trots min aggression på vädret så tkr jag ändå att det är riktigt mys med snö :)



Åt det här i tisdags men jag åt samma rätt idag med fast bara på ett ägg eftersom jag var sugen på fika ist. för mat, men man måste ju äta mat på dagen också :)





Ghost! Jag var tvungen att göra en ansiktsmask i badet eftersom min hy har blivit skitdålig. Får massa finnar nu typ!



Mums va gott med sånt här :) Den där Punch-chokladen fick jag i min paketkalender idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0