Min dag!

Hejhej.
Nu är jag helt död.
Idag tog jag ju som sagt vaccinet! Fy vad hemskt det var! Råkade börja gråta precis innan jag skulle ta den. Jag har sprutfobi. Det är verkligen märkligt eftersom jag aldrig hade det när jag var liten. Då tyckte jag det var kul.
Vilken tur att jag hade Ida som stöd därinne! Jag fick en puss i min panna av henne sen när det var klart! :) Tack Ida <3
Efter det kom min fina Erik och hämtade upp mig ifrån skolan. Sen åkte vi hem till honom och tog det lungt och sen lagade vi mat. Som alltid.
Nu är vi hemma hos mig.
Jag har beslutat mig föra att stanna hemma imorgon eftersom vaccinet har börjat värka jättemkt nu ! Usch vad jobbigt ! Tur att jag köpte naturgodis tills idag med. Ska läsa ut engelskaboken också. BRabra!


Nu ska jag sova. HEjsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0