Min hyyy :'(

Hej!
Nu e jag tillbaks igen ;)
Som ni kanske har sett så har jag fått skitdålig hy :( Har finnar i HELA ansiktet :(
Jag har aldrig direkt haft problem med finnar. Jag har bara haft problem med lite blämmor här och där + torr hy.
Men nu har jag verkligen finnar i hela ansiktet. Vet inte vad det beror på.
Att jag stressat av nu kanske ?
Eller så är det ifrån allt skit jag proppat i mig.
Hm. Nae jag vet faktiskt inte...
Igår vilade jag den ifrån smink iaf.
Men nu orkar jag inte göra det längre så nu ska jag faktiskt gå och sminka mig!
Hehe, så nu vet ni det!
Ska nog borsta håret med... Men jag orkar inte. Är hungrig nu!
Är hungrig hela tiden faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Hannis.

Jag finns på facebook och msn :) ha de bäst gumman <3

2009-12-24 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0