Min kväll

Hej!
Idag har jag fixat de sista grejjerna som slagit in alla julklappar. GIck inte så jättebra.
Vi öppnade en julklapp till hela familjen som var en videokamera! :D
Sen blev det mys med familjen me hela familjen. Först kollade vi på överraskningen Matilda hade till oss :)<3


'


På paketet hängde ett kort där det stod : För att du glittrar när du sjunger!

Där i låg den här kulan. Gulligt va ? :D

 

Åt mackor med skinka och senap till kvällsmat och drack de mysiga flaskorna av Apotekarnas julmust! :)



Det traditionella spelet kördes på..





Pappa var lika seg som vanligt...

 

Och mamma var lika galen som alltid.. Den tredje bilden som togs på henne kommer absolut INTE läggas upp här kan jag ju säga :P haha....







Efter en HEL del svordomar och skrikande så blev jag faktiskt klar med mina julklappar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0