mina dygn ;)

Hej bloggen!
Nu bloggar jag lite snabbt för e lite stressad eftersom jag är med Erik och för att jag ska få tag på Hanna.
Imorgon e de nyår och då ska vi va typ 10 st och fira iaf. Det blir nog bra och kameran e med :)
Sen på fredag eller lördag åker jag till Vallentuna (tror jag) med Ida till hennes släktingar där vi ha det mysigt :)
Ska försöka uppdatera när jag kan.
Det har hänt nåt fel på hannas nya telefon så man kan inte få tag på henne. Någon idiot snodde ju hennes iphone!



Erik gjorde asmysig frukost åt mig med Risgrynsgröt! :D
Har dock aldrig varit så mätt nästan som jag var då. Höll på o spy efteråt :P

                                    

Vi va på maxi och kollade och då hade jag på mig nya GANT-piké som jag köpte åt mamma och mig i julklapp :)´
Sen fika vi me Dragan och Johan med och försökte planera nyår :)



Sen åkte vi till City Gross för att handla mat. Då köpte vi såna där mojito drinkmix.
Den var lite för sur tkr jag. Äkta är godast :)
Sen lagade Erik mat. Det blev potatisgratäng och kött med massa bröd.
Skitgott! :) Sen gjorde han chokladsås också som vi åt med glass och maränger :) mumsigt.

Vi kolla på massa filmer med som jag gjort typ hela lovet.

Åh jag visste att jag skulle vara så klumpig!
Tog självklart sönder en jättefin kula i Eriks julgran. Fy vad pinsam och klumpig jag alltid ska vara!


Nu e jhag lite elak mot Erik faktriskt! Jag blir SKITSUR om han ska köra fifa oså bloggar jag själv hela tiden :P heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0