Mina nycklar :(

Hej gick upp för typ en halvtimme sen och ringde efter mina nycklar och sjukanmälde mig typ.
För idag har vi brandutbildning typ ute i Smedby och jag ska ha en ungdomshälsatid mitt på dan typ så jag kan inte komma.
Men det var mysigt imorse när Erik var tvungen att åka tidigt till skolan och jag bara kunde ligga kvar och sova. :)
Sen så slutade kvällen väldigt bra igår med :) Så jag har lugnat ner mig lite efter mitt humör igår. Men jag är fortfarande orolig för nycklarna.

Om någon ifrån skolan läser det här så tänkte jag bara säga att det skulle vara snälla om ni hör av er ifall ni hittar mina nycklar. Dom kan ligga var som helst. Var som helst är så typiskt mig!
Hänger de i ett fönster är det garanterat mina :P
Det är 3 stora hemma nycklar och 2 olika sorters hänglås-nycklar som det finns 3 st av varje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0