Stockholmsbilder

Hej!
Idag så har jag och Erik varit i stockholm över dagen och vi kom nyss hem! :)
Här kommer lite bilder.

'
Igår satt jag och väntadfe på att Erik skulle komma hem från jobbet i hans rum. Då hade jag lite tråkigt...




Här är min biljett! Som ni ser så heter jag Amanda Pettersson nu så vi har gift oss :)
Vi skulle rest på dit och hem med  1:a klass men så blev det fel så vi fick åka me ett äckligt regionaltåg där vi inte alls fick det vi skulle ha. Fanns knappt platser! Då blev vi lite besvikna.







Här äter vi frukost :)












Här sprang vi runt som värsta galningarna runt PUB-huset för att leta efter min mosters affär :P Kunde inte komma på ifall hon jobbar på Hallbergs eller Albrekts Guld så vi sprang runt som idioter unt huset flera ggr :P
Sen hittade vi Albrekts guld men hon jobbade inte idag :(



Sen fikade vi.





Nöär vi åkte hem fick vi äntligen åka 1:a klass :D Det va sköönt :)





sen tog vi lite fula bilder på tåget :)




Hittade inte så mkt att köpa och vi hade inte så mkt tid :(
Drf köpte jag bara en skjorta från MANGO.
Där fick jag syn på Hilda med. Då blev jag lite överraskad kan man säga:)
För er som inte visste så är det min systers kompis.

Fick skriva om slutet av inlägget för Erik höll på op larva sig massa och så försvann allt. Vi båda är sjuuuukt trötta.
Förstår om den som läser inte fattar ett skit om vad jag skrivit. hehehe
Nyss låg Erik och sjönt tänd ett ljus och garvadfe för sig själv och försökte hålla takten.
Nu ligger han och tar massa fula bilder på mig när jag skriver.
Han är också lite knäpp i huvudet som jag nu!
Vi borde nog sova nuö.



Klockan 22.00 ska till hans  SPA! :D Skönt :)


hejkdå

Kommentarer
Postat av: hilda

Det var jättekul att se dig lite snabbt! Hade kramat dig om jag inte hade haft så fullt i händerna, haha :)

2009-12-20 @ 20:21:25
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack detsamma! Blev ganska så chockad av att se dig där och jobba :P haha okej, Tack du var väldigt snygg med! :)

2009-12-22 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0